Dags för ett kvällspass igen på Dödstjärnan

Så var det dags för mig att jobba kväll igen.
Jag har alltid otur med mina kvällar, och det visade sig att magkänslan var rätt den här gången också.
Det var nämligen upplärning för Kim Jong un ute i provmottagningen!
Ja, ni hör ju själva hur det låter!
Katastrof!!!!!
Trump var jätte irriterad eftersom de hade satt hela upplärningsansvaret på honom. Jag hörde bakom mig hur irriterad han var på de tafatta nordkoreanen.
”Nämen Kim! Fattar du inte det där.. Suck! Stööön! Nej, nu gjorde du fel igen suck” hördes det.
”Va? Är det där ris?” hörde jag Kim säga.
”Nej! Suck! Stön! Det är tååååååånaglar!” vrålade Trumps knallröda ansikte som såg helt förvridet ut.
”Är det tånaglar av ris?” sa Kim.
Jag ställde mig en bit därifrån så att jag slapp att höra på dom.
Sedan hörde jag hur Trump själv resonerade när han höll på att scanna in prover.
”Nej usch! Den där kärringen ska minsann inte få nån hjälp. Hon umgås med familjen Clinton. Hennes prov slänger jag…. Nej, men usch varför kommer det in prover på den här fattiglappen för? Nej den där gubben får ingen hjälp av mig!”
Bakom honom stod Kim och tittade på givetvis.
Hur hans inlärning skulle bli vågade jag inte ens tänka på.
Jag suckade och gick därifrån. Jag fattade inte hur nån av dem kunde få jobba där ute i huvudettaget.
Men det blev bara värre och värre…
Och det här var inte det värsta som hände i kväll….
Den här dagen var dessutom sputumdagen.
Det bara vällde in sputumburkar i varenda låda som kom.
Det stod redan hel hel hög på bänken och vi ville verkligen inte ha in fler.
Jag blängde illamående på det tomtegrötliknande innehållet i burkarna. Bredvid dem stod ett jättestort sputum som var från självaste tomtefar.
Dessutom var många av sputumproven bedrövligt packade i kväll.
Lådan från Hogward innehöll ett sputum som var inbakad i en sorteringshatt!
Hur lyckades man med det?
Trump höll på försöka få ur den ur hatten med Kim bakom sig.
Provet satt fast i hatten som Karlssons klister.
”Kan du inte försöka spränga ut den med en atombomb” hörde jag Kim säga.
Men Trump lyssnade inte utan fortsatte att dra, och till slut hoppade hela sorteringshatten i väg och upp på Trumps huvud!
Trump försökte få bort den men det gick inte. Den satt fast där!
Det såg inte klokt ut.

PH_170925_145843
Trump sprang runt som en galning och skrek och svor med en sorteringshatt på huvudet.
Efter honom for Kim och gapade om atombomber.
Flera av de personer som satt och jobbade ute i lokalen hade också kommit in till provmottagningen för att se vad som hände.
”Kan inte du använda din Jedikraft för att få bort den här jäkla hatten!” vrålade Trump till Obi Wan.
”Nej, nej den kraften får man inte använda i onödan” så Obi wan, och i ögonvrån såg jag att han stod och flinande för sig själv.
”I ONÖDAN SÄGER DU!??” vrålade Trump.
”Vänta nu!” ropade Leia.
”Sorteringshatten kanske vill tala. Man kan aldrig ta bort en sorteringshatt innan man blir hattsorterad av honom.”
Alla blev tysta.
Och Leia hade rätt. Trump blev hattsorterad.
”The sortinghat says Slytherin!”
Vrålade hatten högt.
Trump for runt där som en vilde medan sorteringshatten ylade högljutt.
”Slytherin! Slytherin! Slytherin!” Skrek den.
Alla som stod där började att gapskratta. Inte bara åt Trumps hattsortering, utan för att alla visste att inuti hatten låg ett sputum som hade klibbat sig fast i Donald Trumps hår nu.
Själv var jag mest orolig för att ingen hade någon koll på Kim nu. Eftersom Trump hade fått all uppmärksamhet nu så var det ingen som helst bevakning över den tafatta nordkoreanen. Nånting sade mig att han stod och funderade över om man kunde använda sputum som sprängdeg…
Bäst att kolla honom.
Nu såg jag att Kim hade fått syn på en hink med elefantsköljning från Kolmården.
Det var en jättestor hink som såg ut att innehålla sputum från över 50 förkylda elefanter.
Kim lyfte på den stora hinken och tittade nyfiket på den.
Sedan utbrast han glädjefyllt:
”Wow!! Sushi!!!”
Alla andra var så upptagna med Trump att de helt missade att Kim öppnade locket på den stora hinken.
”Sushi!! Vad gott!” vrålade han. SPLAAAAAASSSCH!!
Och där åkte hela innehållet ut ur hinken rakt på golvet ute i provmottagningen!
Ni kan tänka er en hel hink från förkylda elefanter ramla ut på golvet i provmottagningen!
Hela golvet dränktes av innehållet och det var ingen trevlig syn.
Det blev till slut Trump som fick moppa golvet.
Trump var helt vansinning och stod och skrek och svor över detta. Han var minsann alldeles för fin för att stå och moppa elefantsnor. Det kunde droiderna få göra skrek han. Jämte honom stod Kim som ett frågetecken. Överallt där Trump skulle moppa så stod han i vägen.
”Flytta på dig degklump!” vrålade Trump.
”Varför skriker du så?” sa Kim. ”Vaffö gör du på detta viset? Skrika sådär för ingenting.”
Trump fortsatte att vråla.
Jag gick bort därifrån.
Det enda jag kunde få glädja mig åt den här kvällen var att jag bara jobbade till klockan 18.
Direkt när klockan slog 6 så sprang jag därifrån. Jag ville inte stanna i minut längre på provmottagningen. Ibland känns det som om jag jobbar på ett dårhus..

 

2 reaktioner till “Dags för ett kvällspass igen på Dödstjärnan

Lämna en kommentar