Trumpen Trump

I dag blev jag utskälld av Trump på jobbet.
Jag satt och jobbade på som vanligt vid Dödsmaskinen, när någon plötsligt kom och knackade mig i ryggen.
Där bakom stod Donald Trump.
Han var skitförbannad och ansiktet lyste knallrött av ilska.
Han var så röd i ansiktet att t.o.m bilarna skulle ha stannat framför honom vid övergångsstället.
”Vad är det frågan om?” frågade jag honom.
”Vråååååål!!” skrek Donald Trump.
Jösses!!
Han gapade så stort att jag kunde se vad han ätit till frukost. Det var nån macka med prickig korv och bananmilkshake tror jag.
”Så det är här du sitter den så kallade konstnären” fortsatte Trump. ” För visst är det du som har målat av mig på den här plattan!? Är det inte så? Och inte nog med det! Du har målat mig med tyfus på bilden!”
Jag tittade på plattan. Och det stämde mycket riktigt att det var jag som hade målat den plattan. Jag såg att klepsiella bakterien som jag målat konturerna med hade vuxit in lite i de andra bakterierna, och därav kom anklagningen av att jag målat honom med tyfus.
”Men Trump det är bakterierna som har vuxit så” sade jag till mitt försvar.
”Jag målade dig inte sådär från början, och jag håller med dig att du inte är blå. Du är ju hmm…. mer orange……”
”Vrååååååååål!!!” lät Donald Trump.
Men herregud! Sluta skrik sådär!
”Det här kommer du inte undan med!” vrålade Trump. ”Jag ska minsann gå och klaga för vår chef om det här.”
Sekunden efter hade han sprungit iväg till vår robotliknande chef som stod där nere och andades lite längre ner i korridoren. Jag hörde det ilskna vrålet igen där längre ner i korridoren.
Sedan hörde jag Darth Vaders röst:
”Bra bra Trump. Du närmar dig den mörka sidan. Snart blir det löneförhöjning. Det är du och Putin har gjort mest framsteg här.”
Puh! Jag kunde andas ut.
Jag kom undan den här gången också.
Här kommer en bild på plattan som jag odlade ut.

20170420_145742

Det blå är en så kallad Klepsiella bakterie, håret är målat med E Coli, ögonen är gjorda av Enterokocker och ansiktet är målat med en bakterie som heter Psedomonas.

3 reaktioner till “Trumpen Trump

    1. Tack så jättemycket! 😊
      Ja, det är så jag ser på honom 😂😂😂
      Det kommer en fortsättning på den händelsen snart om några dagar så håll utkik 😊

      Gilla

Lämna en kommentar